P5eklad – SEO u překladu

Pokud jste zadali do vyhledávače P5eklad a doufali, že najdete překladatele nebo tlumočníka, jste na správném místě. Na naší stránce najdi překladatele můžete vyhledávat mezi stovkami překladatelů a tlumočníků.

Když jsme naše stránky spouštěli, provedli jsme vyčerpávající analýzu těch nejčastěji vyhledávaných klíčových slov týkajících se překladatelského průmyslu. To, co jsme z našeho výzkumu vyvodili, bylo ohromující.

Každý měsíc více než 500 lidí zadá do vyhledávače slovo “P5eklad” a 150 lidí slovo “překld”, přičemž obojí jsou zjevně špatně napsané verze slova “Překlady” - něčeho, co naše platforma nabízí.

Ještě zajímavější bylo to, že navzdory tak vysokému měsíčnímu počtu vyhledávání nikdo pro tato klíčová slova své stránky neoptimalizoval. Optimalizace pro vyhledávače (zkratkou SEO) je mnohem větší téma, než jaké by se zde dalo do detailu probrat, ale optimalizace stránek ve vyhledávačích v podstatě zahrnuje používání příslušných klíčových slov ve vašem textu, aby je vyhledávače našly.

Pokud je klíčové slovo populární a mnoho firem ho na svých stránkách používá, bude obtížné se s daným slovem dostat na první stranu Googlu. Pokud však klíčové slovo populární není a používá ho jen málo stránek, už jenom jeho pouhé zahrnutí v příspěvku může stačit k tomu, abychom se ocitli na první straně Googlu, když to konkrétní slovo někdo vyhledá.

To znamená, že použitím překlepu jako je P5eklad v tomto blogovém příspěvku se zvyšují šance, že nás příště najde někdo, kdo bude na Googlu hledat překladatele a omylem napíše “5” místo “ř”.

P5eklad

Jak můžete vidět, klíčová slova hrají velkou roli, ať už jsou vaše stránky objeveny nebo ne. Z tohoto důvodu je vždy rozumné provést analýzu klíčových slov při spouštění webových stránek - a to nejenom ve vašem jazyce, ale v každém jazyce, do kterého budou vaše stránky přeloženy. Pokud chcete využít moci klíčových slov, dejte vašemu překladateli pokyny, aby v překladu použil klíčová slova pro konkrétní jazyk či místo.

Kromě toho byste také měli zvážit použití služeb místní SEO agentury, která může pracovat současně s překladatelem a zajistit, aby vaše webové stránky byly nejenom profesionálně přeloženy, ale také optimalizovány pro vyhledávače. O tématu překladu webových stránek si můžete přečíst více po kliknutí na odkaz.